De Keenenburgt helpt u bij de communicatie met uw gasten of klanten. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe website, sfeervolle brochure, flyers, advertenties, teksten, een hele nieuwe huisstijl of een mooi magazine: u bent bij ons aan het juiste adres!

Uitgelicht!

Haalbaarheidsonderzoek Museum Het Tramstation
Blauwe Vlag infopanelen
Gebiedsmarketing: Delftse Hout
Logo Brouwerij tHUIS
Wild van Freek: Supervies boek
Haalbaarheidsonderzoek Museum Het Tramstation

In Margriet 14/2014 staat een artikel waarin het kamperen in eigen land wordt gepromoot. Deze productie is samengesteld door Ferias Communicatie. Eind 2013/begin 2014 deden wij via diverse kanalen een oproep aan recreatiebedrijven: waarom moet uw bedrijf zéker opgenomen worden in deze productie in Margriet? Hierop kregen we 566 aanmeldingen binnen!

Hoewel het in eerste instantie de bedoeling was om slechts 10 bedrijven te vermelden in dit artikel, hebben we in overleg met de redactie van Margriet besloten dat we dit iets konden oprekken naar 15. Maar dit maakte de keus natuurlijk niet minder moeilijk. Daarom hebben we een aantal criteria gebruikt voor een eerste selectie:

  • de bedrijven moesten redelijk goed verspreid liggen over Nederland (dus niet 12 bedrijven uit Friesland).
  • de bedrijven moesten allemaal een andere belevenis bieden.
  • de bedrijven moesten samen een mooie mix voor verschillende doelgroepen zijn.  
  • de bedrijven moesten qua sfeer verschillen.
  • de bedrijven moesten iets bijzonders bieden.


In alle eerlijkheid: we hadden wel 20 keer een zelfde samenstelling kunnen maken met hele andere bedrijven, maar uiteindelijk moeten we ergens de knoop doorhakken. Dit hebben wij trouwens niet zelf gedaan, maar de redactie. Uit alle inzendingen hebben we een mooie mix gemaakt en 40 bedrijven aan de Margriet redactie voorgelegd. Zij hebben hier een definitieve selectie van gemaakt.

Ook hebben we een leuke actie aan het artikel gekoppeld: 10% korting op het verblijf (uiteraard uitgezonderd de schoolvakanties) op vertoon van deze Margriet. Zo is het effect van deze actie in Margriet ook beter meetbaar geworden voor de deelnemers.

De Margriet-redactie was prettig verrast door het grote aantal inzendingen, maar vooral door de enorme verscheidenheid in kampeerbedrijven en bijzondere accommodaties in Nederland. Ze hebben daarom al toegezegd vaker artikelen te plaatsen waarin vakantie in eigen land meer op de kaart wordt gezet. Goed nieuws dus. Mocht u dus iets te melden hebben dat misschien de moeite waard is voor een artikel-idee voor Margriet, dan horen we het graag! Wij nemen alle suggesties mee en blijven ons inzetten voor free publicity voor de branche.

Wild van Freek: superzintuigenboek

Haalbaarheidsonderzoek Museum Het Tramstation

Blauwe Vlag infopanelen

Gebiedsmarketing: Delftse Hout

Logo Brouwerij tHUIS

Wild van Freek: Supervies boek

Ontwerp websites Stichting KMVK

Advertentie Zwitserland toerisme

Landingspagina Strandpark Vlugtenburg

Beurspromotie Green Key voor horeca

Fotografie

Placemat Paviljoen Badzande

Websiteteksten Camping Den Blanken

Ontwerp website Strandpark Vlugtenburg

Huisstijl Vakantiepark Delftse Hout

Huisstijl Strandpark Vlugtenburg

REACC

Green Key Toolbox

Recreatiepark Het Genieten

Stichting KMVK/Green Key

De Pipowagen

Happy Camper-productie Margriet

Uw eigen (re)creatieve magazine